Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Twee glazen wijn per dag is gezond

Wat we stiekem wel vermoedden, is nu door enkele Italiaanse researchers ook bewezen: rode wijn is gezond. [...]

10/05/2016

Waarom je je wachtwoorden beter niet verandert

Wie al jaren om de week het wachtwoord van elk account dat hij/zij gebruikt verandert, had zich veel [...]

09/05/2016

Spaanse universiteit verplicht cursus duivelsuitdrijving

Het Colegio Mayor Universitario Barberán y Collán in Madrid, een onderdeel van de Complutense [...]

08/05/2016