Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Roodharigen zien er jonger uit

Werd jij als kind vaak geplaagd met je rode haarkleur? Dan is de tijd voor zoete wraak aangebroken. [...]

02/05/2016

App zorgt ervoor dat je oplet tijdens de les

De les is saai, je smartphone ligt voor je neus en hoe hard je ook probeert op te letten, de verleiding [...]

02/05/2016

Creatievelingen hebben vaker psychopathische eigenschappen

Vul jij je dagen het liefst van al met allerlei artistieke bezigheden? Dan is de kans reëel dat [...]

02/05/2016