Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zo voorkom je dat iemand meegluurt via de webcam

Waarschijnlijk heb je al lang een stickertje voor de camera van je laptop of tablet hangen, maar geef [...]

03/05/2016

Het vrouwelijke schoonheidsideaal... volgens de wetenschap

Wetenschappers lijken een beetje bezeten te zijn door vrouwelijke aantrekkingskracht. Al decennialang [...]

03/05/2016

Waarom je moet opletten met je smartphone

Constant je smartphone checken is niet alleen weinig sociaal en slecht voor de productiviteit, het heeft [...]

03/05/2016