Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Robot neemt het op tegen studenten

Chinese wetenschappers werken aan een robot die volgend jaar moet proberen met glans voor de gaokao, [...]

08/05/2016

Zijn je vrienden wel bevriend met jou?

Heb jij een goede relatie met je vrienden? Denk toch maar twee keer na voor je antwoord geeft op die [...]

08/05/2016

Nieuw: café waar je bediend wordt door… honden

De hond is de beste vriend van de mens. Ben je ook zo gek op de trouwe viervoeters? Dan had je gisteren [...]

07/05/2016