Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Game of Thrones (bijna) populairder dan porno

Vorige zondag ging het zesde Game of Thrones-seizoen in première en dat heeft zelfs de porno-industrie [...]

01/05/2016

Kan bier je helpen met afvallen?

Van bier drinken word je dikker. Het is een jammerlijke waarheid waar we ons bij moeten neerleggen. [...]

01/05/2016

Jongeren hebben steeds minder seks

Mensen geboren tussen 1981 en 2000 hebben minder seks dan de voorgaande generaties. Dat blijkt uit twee [...]

01/05/2016