Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Man stript op werelderfgoedmonument

We lopen allemaal wel eens graag in ons blootje rond, maar de Brit Adam Burton bracht naakt rondzwerven [...]

05/03/2016

Ben jij smartphoneverslaafd?

Constant in beslag genomen worden door een klein schermpje is misschien slechter dan al je vermoedde. [...]

05/03/2016

Op kotenzoektocht in virtual reality

Binnenkort start in Gent de bouw van Campus Schoonmeersen, een gebouw waar 487 studentenflats in ondergebracht [...]

04/03/2016