Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Huis onbewoonbaar verklaard na uit de hand gelopen kotfeestje

Elke kotstudent geeft wel eens een feestje. Maar de 21-jarige studenten Andrew Juckett en Juan Perez [...]

23/02/2016

Nachtje stappen in Glasgow eindigt in Amsterdam

Wie dacht dat zijn dronken avonturen onevenaarbaar waren, heeft de Schot David McCallum nog niet ontmoet. [...]

22/02/2016

Waarom chocolade goed voor je is

Juicht allen! Het is bewezen dat chocolade eten zo zijn voordelen heeft. Chocolade geeft je namelijk [...]

22/02/2016