Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe cocktail lokt protest uit

Een Engelse pub is erin geslaagd een absurde cocktailcombinatie samen te stellen. ‘The Badger’, [...]

18/02/2016

Links of rechts kussen? Het betekent wel degelijk iets

De kant naar waar je je hoofd draait tijdens het kussen, zegt veel over je relatie. Een Canadese studie [...]

18/02/2016

België telt meer dan 16.000 sugar babies en in deze steden vind je ze

Wie bij de term ‘suikeroom’ nog denkt aan die oude nonkel wiens erfenis jouw rekening zal [...]

17/02/2016