Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Man vliegt gratis de wereld rond in businessclass

Matthew Kepnes heeft er een handje van zo goedkoop mogelijk rond te reizen, dat bewijst zijn blog Nomadic [...]

02/03/2016

Studenten met de billen bloot op examen

In India moesten meer dan 1000 jongemannen een schriftelijk examen afleggen… in hun onderbroek. [...]

02/03/2016

De meest sexy jobs voor mannen en vrouwen

Sinds november vorig jaar laat Tinder toe om ook je beroep kenbaar te maken. De dating-app hield bij [...]

01/03/2016