Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Test jouw taalkennis en win mooie prijzen

Begin alvast woordenboeken te doorbladeren, want op maandag 21 maart staat het Groot Gents Studentendictee [...]

25/02/2016

Man noemt zichzelf naar hamburger

Zo’n 85.000 Britten veranderden vorig jaar hun naam. Een groot deel van hen gaat voortaan door [...]

24/02/2016

Student probeert op originele manier examen te ontlopen

Sommige studenten zijn tot alles bereid om geen examen te hoeven afleggen. Zo ook Terrell Finner. De [...]

23/02/2016