Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Droomjob: dik betaald worden door Netflix

Ben jij een fervente gebruiker van Instagram en kan je Netflix-series ook wel pruimen? Dan ben je de [...]

04/03/2016

Wat een cv écht zegt

Wie (bijna) is afgestudeerd, beseft maar al te goed dat binnenkort het moment aanbreekt waarop je op [...]

03/03/2016

Oma’s achter het fornuis in pop-uprestaurant

Vijf studentes van de UC Leuven-Limburg openen volgende maand in het kader van hun opleiding, Event- [...]

03/03/2016