Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Naar school gaan zonder mobieltje zorgt voor betere examenresultaten

Uit onderzoek van de London School of Economics blijkt dat studenten die naar een school gaan waar mobiele [...]

18/05/2015

Noors festival bestrijdt binge drinken met goedkoop bier

Wie telkens al stomdronken wordt op de camping, omdat het bier op de festivalweide gewoon onbetaalbaar [...]

18/05/2015

Single mannen hebben minder succes op de arbeidsmarkt

Niets dan voordelen aan een vaste relatie hebben, zo blijkt. Samenwonende mannen of mannen in een relatie [...]

16/05/2015