Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Energieboost nodig? Omnivit to the rescue

Kan je nauwelijks je ogen openhouden in de les? Dat belooft voor de blok en de examens... Vergeet cafeïnebommen [...]

09/05/2015

300 studenten geschorst voor onschuldige pranks

In de JFS school in het Amerikaanse Kenton liep het tijdens de muck-up day, een dag waarin er volgens [...]

08/05/2015

De app die de gaten in je geheugen vult

Na een nachtje uit gebeurt het wel eens dat er meer gaten in je geheugen zitten dan in een kaas. Je [...]

08/05/2015