Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Floor deelt gratis plantjes uit voor op kot

De examenperiode zorgt voor enkele donkere dagen in het leven van een student, dus waarom je leven niet [...]

06/05/2015

'Theezakje' maakt van je pint een speciaal bier

Heb je eventjes genoeg van die gewone pils en wil je eens een speciaal biertje naar binnen gieten voor [...]

05/05/2015

Twintiger wint per ongeluk meer dan 900 000 dollar

Het lijkt alleen maar mogelijk in je dromen of in een film, per ongeluk je verkeerd inschrijven voor [...]

05/05/2015