Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Barrio Cantina brengt Food Truck Festival naar Gent

Het is simpel, niet duur en bovendien heel gemakkelijk. Een heerlijke zelfbereide snack kopen aan een [...]

16/05/2015

Met dit fietslicht val je sowieso op

Veiligheid op de fiets is belangrijk. Dat vonden ook de mannen achter de Kickstarter ‘Bike Balls [...]

15/05/2015

Leuvense studenten doen aan Food Sharing

Onder de Leuvense studenten is sinds kort een nieuw fenomeen ontstaan, Food Sharing. De bedoeling van [...]

15/05/2015