Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten ontwikkelen keuken van de toekomst

Koken op kot zal binnenkort een heel stuk makkelijker worden. In samenwerking met IKEA hebben een aantal [...]

11/05/2015

Mannen met humor scoren beter in bed

Een man die over een grote portie humor beschikt, weet niet alleen hoe hij vrouwen aan het lachen moet [...]

11/05/2015

Student vindt nieuw middel tegen een kater

De barstende hoofdpijn na een nachtje drinken is bijna zo goed als verleden tijd. Her en der rijzen [...]

10/05/2015