Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Taxiservice Uber bezorgt eten aan huis

Stel je voor, een bedrijf dat eten aan huis bezorgt waarbij de chauffeur niet verloren rijdt en je eten [...]

02/05/2015

Vlaamse hogeschool sluit twee dagen de deuren

Hogeschool PXL in Hasselt sluit de deuren. Voor twee dagen althans, op 19 en 20 mei, en dat in het kader [...]

01/05/2015

Studente (over)leeft maand lang op gratis restjes

Een maand lang leven op restjes groenten en fruit die winkels niet goed genoeg vinden om zelf nog te [...]

30/04/2015