Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Professor neemt wraak op studenten

Het kan al eens gebeuren dat je professor een echte piek op je heeft of misschien zelfs op de hele klas. [...]

28/04/2015

Studenten worden na lange feestnacht wakker in Malaga

Iedere student is al eens wakker geworden na een avondje feesten met spijt van wat er de vorige avond [...]

28/04/2015

5 apps die je best downloadt voor je uitgaat

Ben je van plan om vanavond een flink stapje in de wereld te zetten, maar doe je altijd opnieuw domme [...]

27/04/2015