Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Universiteit pakt uit met uniek en bizar lessenpakket

Het kan al eens gebeuren dat je een bloedmooie dame over straat ziet lopen, om later te ontdekken dat [...]

25/04/2015

Openhartig interview met het brein achter pikante snapchataccounts

Gentse studenten volgen massaal accounts die pikante snapchats van studenten verzamelen en de wijde [...]

24/04/2015

Universiteit maakt 'kleine' vergissing bij versturen acceptatiebrieven

Veel studenten in Amerika zitten iedere zomer ongeduldig te wachten op die grote witte envelop met daarin [...]

24/04/2015