Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Eenzame ouderen koken voor studenten

Ben je uitgekeken op de studentenresto’s en mis je tijdens de lesweek een lekkere warme maaltijd [...]

20/04/2015

Kom alles te weten over sociaal ondernemerschap tijdens de Inspiration Days

Meer en meer Business Schools betreden nieuwe paden en tonen een grote belangstelling voor sociaal ondernemerschap. [...]

20/04/2015

Hulp nodig met je wiskundehuiswerk? Snapsolve!

Iedereen heeft het wel al eens meegemaakt: met je handen in het haar zitten omdat je geen bal verstaat [...]

19/04/2015