Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Eeuwenoude katertip verlost je uit je lijden

Ben je weer eens stevig in de pinten gevlogen en bekoop je dat de morning after met bonkende hoofdpijn [...]

23/04/2015

Dronken student beleeft dure feestnacht

Na een nachtje stappen kan je de volgende ochtend wel eens een zware kater verwachten, ook in je portefeuille. [...]

22/04/2015

Student lost zijn hongerprobleem in de les op originele manier op

Je krijgt het schaamrood op de kaken wanneer je maag luid begint te grommen in een muisstille aula en [...]

22/04/2015