Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studente geweigerd in de les omdat ze te ros is

Sommigen vinden het een foutje van de natuur en anderen vinden het net heel sexy wanneer ze iemand met [...]

16/04/2015

Dit bier doet je er jonger uitzien

Ben je gisteren weer eens goed in de pinten gevlogen? Zie je er door die grote hoeveelheden alcohol [...]

16/04/2015

Studente verkoopt gebruikte onderbroeken om studies te betalen

Iedere student weet dat studeren in het hoger onderwijs zeer veel kosten met zich mee draagt. Sommige [...]

15/04/2015