Image
01/05/2011

Oh Oh Barbie in de cel

Oh Oh Barbie heeft het weer gekund. Woensdag werd ze in Den Haag opgepakt. De Nederlandse blonde werd samen met vier anderen van een wietplantage geplukt.

Na een anonieme tip viel de Haagse politie binnen bij een wietkweker. Sommige bronnen beweren dat het om het huis van Barbies nieuwe vriendje, Michael, zou gaan. De twee zijn nog maar een paar maanden samen, en Barbie liet de naam van haar vriendje al op haar onderrug tatoeëren. Haar advocaat liet intussen weten dat de Barbie net was toegekomen toen de politie binnenviel en dat ze de vier anderen niet kende. Gisterenmiddag werd de blondine terug vrijgelaten. Barbie is trouwens niet de enige ster uit Oh Oh Tirol die met het gerecht in aanraking kwam. Tijgertje werd onlangs opgepakt wegens winkeldiefstal. Zij zit nog steeds in de cel, nadat haar voorlopige hechtenis met 90 dagen verlengd werd.
(CM)

Comments

ONTSPANNING

Voel jij je ook verplicht om fooi te geven op restaurant?

Of je een fooi geeft op restaurant, en zo ja: hoeveel, daar beslis je zelf over. Tenminste, zo zou het [...]

Citytrip naar de Portugese hoofdstad Lissabon

De hoofdstad van Portugal ligt aan de monding van de Taag, een rivier die ter hoogte van Lissabon zo [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

Nostalgie met je favoriete Ketnetseries

Slaat de verveling toe, of heb je nood aan ontspanning met een vleugje nostalgie? Dan kan je op VRT.nu [...]

30/04/2020

Wie is de mol? Enkele theorieën op een rijtje

Morgenavond is het eindelijk zover, de ontknoping van De Mol. Met de finale in zicht, krioelen de sociale [...]

25/04/2020

Toch nog even wachten op W817-film

SyntaxHighlighter.all();Minder goed nieuws voor de fans van de Ketnetreeks W817, de beloofde film ‘8eraf’, [...]

21/04/2020