Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Deze kerel woont al 22 jaar in een next level strandkasteel

Wakker worden met de zee aan je voeten, het zand tussen je tenen en op hoop van zege geen vogelpoep [...]

24/02/2018

Snapchat krijgt zware klap door welgeteld één tweet

Na de nieuwe Snapchat-update van begin deze maand, ondertekenden al meer dan 1 miljoen gebruikers een [...]

23/02/2018

Twitter doet van Irritation Island

Er zijn nog zekerheden in het leven. Na een behoorlijk saaie vijfde aflevering van Temptation Island, [...]

23/02/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84