Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Finland kiest als eerste voor nieuw schoolsysteem

"Scholen geven nog altijd les op dezelfde manier als aan het begin van de jaren 1900, maar de wereld [...]

09/02/2018

Twitter lacht zich een (relatie)breuk met #temptationisland

MEGAN ONTDENT ZIJN FLOSHUA #TEMPTATIONISLAND pic.twitter.com/E53asOae10— Dagelijkse Kots (@Dagelijkskotsen) [...]

09/02/2018

Drake bezoekt unief en deelt 75.000 dollar uit

Drake trok voor de opnames van de videoclip van God's Plan naar de Miami Senior High School, waar [...]

08/02/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84