Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Met deze diploma's heb je meer kans om miljonair te worden

Forbes magazine heeft samen met WealthInsight de diploma's van duizenden miljonairs bestudeerd en [...]

05/02/2018

Welke fietsslot beschermt jouw tweewieler best?

In principe zijn alle sloten te kraken, maar hoe meer weerstand het ding biedt, hoe groter de kans dat [...]

04/02/2018

Brusselaar zet nieuwe trend: Tindersurfing

Rondreizen zonder veel geld te spenderen aan dure overnachtingen kan uiteraard via couchsurfing. Maar [...]

02/02/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84