Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten starten actie om Taboe-gezicht te helpen

Eens nieuwe meubels kunnen kopen, dat is waarvan de Antwerpse Nicole droomt. Afgelopen zondag was zij [...]

22/02/2018

Netflix probeert man te manipuleren tot “moord”

Geen zorgen, je moet je Netflix-abonnement nog niet cancellen. In de nieuwe Netflix-special The Push [...]

22/02/2018

Gewoon 23 tweets over honden om je dag hond-erd keer beter te maken

Driewerf hoera voor doggo’s! Voor een beetje instant happiness: gewoon 23 grappige hondentweets. [...]

20/02/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84