Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Toblerone ijslolly’s: dé guilty pleasure voor komende zomer

I scream, you scream, we all scream for ice cream! Nu de dagen wat langer worden en de zon zich al wat [...]

19/02/2018

Drie mannen en hun hilarische poging om de skilift te nemen

Hoe gemakkelijk de atleten op de Olympische Winterspelen het ook doen lijken, we zijn niet allemaal [...]

19/02/2018

De ultieme manier om iemand te overtuigen een hond te adopteren

Als dierenvriend ken je het ongetwijfeld. Dagen, weken, maanden of zelfs jaren aan je ouders (of vriend) [...]

18/02/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84