Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

ALS Liga lanceert opvolger voor Ice Bucket Challenge

Enkele jaren geleden kregen we allemaal een ijskoude douche (bekijk de Ice Bucket Challenge van GUIDO [...]

06/02/2018

Studenten krijgen ongevraagd lading seksspeeltjes toegestuurd

Meer dan tien studentenverenigingen uit Canada krijgen al wekenlang ongevraagd Amazonpakketjes toegestuurd [...]

06/02/2018

Doritos lanceert 'stille' chips... speciaal voor vrouwen?

PepsiCo, het bedrijf dat onder andere Doritos in z'n gamma heeft, kondigt aan dat het binnenkort [...]

05/02/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84