Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Bizar reisverhaal? Verdien er 250 euro mee!

Dat het leuk was, je veel gezien hebt en je geamuseerd hebt: we know, we hebben je Instagram gezien. [...]

16/02/2018

Betaald worden om FIFA te spelen: het kan!

Goed nieuws voor gamers die standaard al hun vrienden verslaan in een potje FIFA: je kan er nu ook geld [...]

15/02/2018

Twitter staat op z’n kop: Heeft een strootje één of twee gaten?

Je kent het wel, de conversaties die je met je vrienden aangaat, kennen verschillende fases. Het begint [...]

14/02/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84