Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nog nooit zoveel studenten verpleegkunde

  Dit jaar volgen maar liefst 6.750 Vlaamse eerstejaars een opleiding verpleegkunde, een recordaantal.   Het [...]

12/04/2012

Astrid Bryan werd gepest op school

  Momenteel is ze ongelooflijk populair in Vlaanderen, maar Astrid Bryan heeft ook enkele minder [...]

11/04/2012

Chinese student verkoopt nier voor iPad

  Een 17-jarige Chinese student heeft zijn nier afgestaan in ruil voor 3500 dollar. Daarmee kocht [...]

11/04/2012