Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student overleeft twee blikseminslagen op een dag

  Een blikseminslag overleven is een klein mirakel. Een Britse student deed het maar liefst twee [...]

17/04/2012

Studenten zoeken meest legendarische realityfiguur

  Fans van Oh Oh Cherso, Komen Eten, Idool en andere populaire realityprogramma’s kunnen eindelijk [...]

16/04/2012

Yale en Harvard willen beiden Vlaamse student

  Wereldwijd versturen elk jaar duizenden studenten brieven naar de meest prestigieuze Amerikaanse [...]

16/04/2012