Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Meer dan 1000 liftende jongeren voor ‘Route du Soleil’

  Al meer dan duizend Vlaamse studenten hebben zich ingeschreven voor de derde editie van ‘Route [...]

19/04/2012

Oostenrijks dorp Fucking wil naamsverandering

  De inwoners van het Oostenrijkse dorp Fucking hebben genoeg van de constante pesterijen en gestolen [...]

19/04/2012

KU Leuven wil meer Chinese studenten

  KU Leuven heeft een nieuw akkoord gesloten met de Chinese overheid om samen te werken met enkele [...]

18/04/2012