Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Naakte studenten zetten ferryboot op stelten

  Tweehonderd zatte studenten uit Manchester zorgden voor problemen op een ferryboot van Dover naar [...]

10/04/2012

Facebook maakt twee studenten schatrijk

  Facebook heeft voor 1 miljard dollar de fotoapplicatie Instagram gekocht. De app werd slechts [...]

10/04/2012

Nijmeegse studenten krijgen les over South Park

  De Amerikaanse cartoon South Park wordt al jaren bekritiseerd omdat het te grof zou zijn. Op 11 [...]

08/04/2012