Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dagboek van een Leuvense student: Spaanse schoonheid

  Voor een verstandige student betekent de paasvakantie meer dan enkel zoet en lekkers van de paashaas. [...]

18/04/2012

Belgische kortfilms naar Cannes

  Twee studenten van de Sint-Lukasfilmschool in Brussel mogen hun eindwerk, een kortfilm, vertonen [...]

18/04/2012

Oh Oh Barbie krijgt nieuwe tv-reeks

  In Nederland verschijnt binnenkort een tweede docusoap rond Barbie, een van de deelnemers van [...]

18/04/2012