Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dieven viseren blokkende studenten

  Gauwdieven hebben het gemunt op studenten in de Leuvense centrale universiteitsbibliotheek en [...]

06/04/2012

Studente zoekt 230 mannen in onderbroek

  Mannen, doe jullie kleren uit en begeef je naar Gent! Een studente zoekt er 230 mannen tussen [...]

05/04/2012

Dagboek van een Leuvense student: Spring eens wat meer binnen!

  Omdat ik wegens ziekte afgelopen week, gekluisterd aan mijn bed, in sociaal isolement verkeerde, [...]

04/04/2012