Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

België krijgt een eerste Harry Potter-winkel

Potterheads unite, want in augustus opent de eerste Belgische Harry Potter-boetiek de deuren. In Luik, [...]

18/05/2019

Reisorganisator pakt uit met blokvakantie: week all-in voor 99 euro

Studenten komen uit hun kot... ook om te blokken, en Neckermann speelt daar nu handig op in. De reisorganisator [...]

16/05/2019

Student vond een manier om een jaar gratis te eten bij KFC

Een 27-jarige Zuid-Afrikaanse student is erin geslaagd een jaar lang geen cent te betalen voor zijn [...]

14/05/2019