Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De ideale examenplanner, kant en klaar, en gratis ter beschikking!

Uit cijfers van Teleblok, de gratis anonieme chatlijn van CM, blijkt dat ruim drie kwart van de studenten [...]

07/05/2019

Voor eens en voor altijd: Mag je een +2 op een +4-kaart leggen bij UNO?

Een aantal maand geleden kwamen we ein-de-lijk te weten of je een UNO-spel nu al dan niet mag eindigen [...]

07/05/2019

RAC RACE: Op bureaustoelen, winkelkarren en springballen door Leuven centrum

Van het Ladeuzeplein door het stadspark, langs de oude toren en het Herbert Hooverplein opnieuw richting [...]

06/05/2019