Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Het rechte pad richting motorrijbewijs

"Als kind was ik zot van moto's en al wat ermee te maken had," zegt Robbie Callens (26). [...]

03/05/2019

Gratis EU-treinreispassen voor 18-jarigen

Wie geboren is tussen 2 juli 2000 en 1 juli 2001 maakt kans op een van de 20.000 DiscoverEU-treinreispassen, [...]

03/05/2019

De Mol: Joeri krijgt eigen soundboard

"Wie is De Mol?" - "Geen idee, maar Joeri is fantastisch!" Week na week slingerde [...]

30/04/2019