Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

RED BULL PAPER WINGS: Hoe ver gooi jij een papieren vliegtuigje?

Vergeet pilotenbrevetten, straalmotoren en de zoete geur van kerosine. Het enige wat je nodig hebt om [...]

24/04/2019

FLOWTRACK: Onvergetelijke surfvakanties voor jongeren

Flowtrack is een reisorganisatie voor jongeren die zich specialiseert in surf- en zomervakanties in [...]

20/04/2019

Prof gearresteerd nadat hij studenten xtc leerde maken

Een 61-jarige Japanse prof farmaceutische wetenschappen mag het gaan uitleggen aan een rechter nadat [...]

18/04/2019