Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student eet al 16 maand enkel fruit

Mees Vulling, een 22-jarige Nederlandse student, staat al 16 maanden lang op een fruitdieet. “Soms [...]

08/09/2017

Meest gênante Tinderdate ooit

Zelf al eens pijnlijke stiltes of ongemakkelijke gesprekken doorstaan terwijl je dacht “dit is [...]

08/09/2017

7 bestemmingen waar je liever les zou hebben

Het academiejaar is nog niet begonnen, maar je telt nu al af naar vakantie? Wat als je de twee zou kunnen [...]

07/09/2017