Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

In dit Italiaans dorpje staat er een gratis wijnfontein

Italië is sowieso al een perfect vakantieland: heerlijke pasta, zalig klimaat en een bijzonder [...]

12/08/2017

In deze steden is een pintje het goedkoopst

Kan jij ook zo intens genieten van een lekker schuimend biertje? Op vakantie is een pintje drinken nog [...]

07/08/2017

Wat als Disneyprinsen échte mannen waren

De Disneyprinsen zijn zo galant en ongelooflijk sexy dat we wouden dat ze ook in het echt bestonden. [...]

06/08/2017