Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuw: 'nap tent', voor dutjes altijd en overal

Voel jij je ook zo maandag vandaag? Zo moe dat je bijna struikelt over je eigen wallen? Dan is de Nap [...]

04/09/2017

Tweedehands studieboeken kopen en verkopen kan hier

Henri de Kemmeter, Laurens Bruteyn en Matthieu Verrue, drie kersvers afgestudeerden van de Arteveldehogeschool [...]

03/09/2017

Foutje: studente krijgt 900.000 euro en laat vrienden meegenieten

De 27-jarige studente Sibongile Mani, die boekhouden en fiscaliteit studeert aan een Zuid-Afrikaanse [...]

02/09/2017