Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studente verliest rijbewijs en koopt Barbiejeep

Je rijbewijs staat synoniem voor vrijheid en autonomie. Het verliezen is dan ook een regelrechte ramp, [...]

20/08/2017

Professoren onthullen de domste vragen van studenten ooit

Je kent het gezegde 'Domme vragen bestaan niet!' vast wel. Nu, dit blijkt toch niet helemaal [...]

17/08/2017

Dit zijn de 10 best betaalde bijbaantjes

​ Je herkent het vast en zeker wel: op het einde van de maand heb je niet veel meer over van je salaris [...]

16/08/2017