Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student maakt ranking voor chips en die gaat viraal

De 20-jarige Britse student Adam Higgins is erin geslaagd Twitter op zijn kop te zetten door een tweetpic [...]

01/09/2017

Nieuw: Bierproof sneakers

Met het Oktoberfest in het achterhoofd heeft Adidas nieuwe sneakers gelanceerd die water- en bierproof [...]

01/09/2017

Zo vaak zou je eigenlijk naar 't groot toilet moeten gaan

Oké, laten we het even hebben over de vooruitgang van de achteruitgang. Volgens de gerenommeerde [...]

31/08/2017