Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Prof stuurt kwade mail naar klas die niet opdaagt, maar beseft dan waarom (facepalm)

De Amerikaanse studente Lauren Mettler kreeg onlangs, net zoals haar klasgenoten, een boze email van [...]

07/09/2017

WIJ PRESENTEREN TROTS: de Guido Stadsgids 2017-2018

Met de nodige trots presenteren wij de 27ste jaargang van de ultieme gids voor het studentenleven. Studenten [...]

05/09/2017

Studenten vinden originele manier om vrienden te maken op kot

't Is niet altijd makkelijk om naar mensen toe te stappen in de hoop zo je toekomstige vrienden [...]

05/09/2017