Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De 20 aller-, allerbeste Confessions totnutoe

Omdat wij bij GUIDO vinden dat je nog niet genoeg afleiding hebt, zetten we de beste UGent en KU Leuven [...]

21/01/2017

Dit zijn de grappigste én meest efficiënte manieren om te spieken

Vraag een strever hoe hij spiekt en hij zal antwoorden: “Spieken? Ik spiek door de weken voor [...]

20/01/2017

Zo vier je ‘fin des examens’ in stijl

Je wilt het einde van je examens in stijl vieren en zit verlegen om een ideetje? Dan is O’Leary’s [...]

19/01/2017