Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Webcams: bedekken of niet? Dit zegt de FBI

Een tijdje geleden zag je ze plots overal: post-its, pleisters en klevertjes op laptopwebcams. Paranoia [...]

19/01/2017

Er komt een emoji-film, en Patrick Stewart speelt het lachend kakske

Smurfen, lego, worstjes … Als het bestaat, wordt er een film van gemaakt, lijkt het wel. Nu valt [...]

19/01/2017

25 dingen die je nog niet wist over België

Je reist de wereld af of pakt je koffers voor een citytrip bij elk verlengd weekend? Ho maar, over ons [...]

18/01/2017