Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dit zijn de man/vrouw-verhoudingen van alle landen ter wereld

In welke landen raak je het snelst van bil? Op deze kaart zie je de man/vrouw-verhouding van elk [...]

11/01/2017

Deze drank vermindert leverschade van pintjes

Er zijn zo van die toevalligheden in het leven die we alleen maar kunnen toejuichen. Zo blijkt dat koffie [...]

11/01/2017

Drink-A-Palooza: het ultieme drank- en gezelschapsspel

Maak kennis met Drink-A-Palooza, het gezelschapsspel dat er een beetje uitziet als Monopoly voor [...]

10/01/2017