Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Koppels die samen dronken worden, blijven langer bij elkaar

Vraag een oud koppel het geheim van hun lange huwelijk, en je krijgt de meest uiteenlopende antwoorden. [...]

18/01/2017

Franse studente spiekt op wel heel originele manier

Een Franse studente (19) had wel een heel origineel idee om haar middelbare school om de tuin te leiden. [...]

18/01/2017

Zo tackel je uitstelgedrag voor eens en voor altijd

Tom Pychyl is een Amerikaanse prof die uitstelgedrag al meer dan twintig jaar bestudeert. Hij schreef [...]

17/01/2017